Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
Miejsce załatwienia sprawy
URZĄD MIASTA I GMINY RUCIANE-NIDA
Aleja Wczasów 4
12-220 Ruciane - Nida
URZĄD STANU CYWILNEGO
Pokój nr 6
tel. 87 425 44 33
Aleja Wczasów 4
12-220 Ruciane - Nida
URZĄD STANU CYWILNEGO
Pokój nr 6
tel. 87 425 44 33
Wymagane dokumenty
1.Dowód osobisty wnioskodawcy.
2.Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego.
3.Jeśli akt będzie uzupełniany na podstawie zagranicznego aktu stanu cywilnego –należy załączyć oryginalny dokument.
2.Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego.
3.Jeśli akt będzie uzupełniany na podstawie zagranicznego aktu stanu cywilnego –należy załączyć oryginalny dokument.
Opłaty:
39 zł
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Niezwłocznie.
Inne wskazówki, uwagi:
Uzupełnieniu podlegają dane, które wymagane są w świetle prawa polskiego, a których brak jest w dotychczasowej treści aktu stanu cywilnego.
Podstawa prawna:
Art.37 ustawy z 28 listopada 2014r (Dz.U.z 2014 poz.1741 ze zm.)
Opracował
Agnieszka Miszczuk
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Marlena Paradowska
Data sporządzenia
środa, 3 lut 2021 09:05
Data zatwierdzenia
wtorek, 15 wrz 2015 09:08
Pliki do pobrania:
- wniosek_o_uzupelnienie_aktu_urodzenia małżeństwa i zgonu.rtf (rtf) 3 lut 2021 07:47 0,06 MB