Zaświadczenie o stanie cywilnym
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego ( w każdym urzędzie na terenie RP)
Wymagane dokumenty
1. Podanie o wydanie zaświadczenia o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub ich braku,
2. Dokument tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie wymienionego wyżej zaświadczenia.
2. Dokument tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie wymienionego wyżej zaświadczenia.
Gdzie odebrać formularze:
Urząd Stanu Cywilnego ( w każdym urzędzie na terenie RP)
Opłaty:
39 zł – zaświadczenie
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Niezwłocznie.
Podstawa prawna:
Art.49 ustawy z dnia 28 listopada 2014r Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U.z 2014r ., poz.1741 ze zm.)
Opracował
Agnieszka Miszczuk
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Agnieszka Miszczuk
Data sporządzenia
środa, 26 sie 2015 14:00
Data zatwierdzenia
czwartek, 4 wrz 2003 16:06