Wydanie dowodu osobistego w przypadku upływu terminu jego ważności.
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie –Referat Organizacyjny – pokój nr 6.
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu,
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy pół profil, odkryte lewe ucho ),
3. Dokument stwierdzający tożsamość podlegający wymianie,
4. Zameldowanie na pobyt stały na terenie gminy Ruciane-Nida.
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy pół profil, odkryte lewe ucho ),
3. Dokument stwierdzający tożsamość podlegający wymianie,
4. Zameldowanie na pobyt stały na terenie gminy Ruciane-Nida.
Opłaty:
Od dnia 01.01.2010 r. znosi się opłatę za wyrobienie dowodu osobistego, zgodnie z ustawą
z dnia 9 stycznia 2009 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
(Dz. U. z 2009 r. Nr 39, poz. 306).
z dnia 9 stycznia 2009 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
(Dz. U. z 2009 r. Nr 39, poz. 306).
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Wydanie dowodu tożsamości – 1 miesiąc
Inne wskazówki, uwagi:
Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych
(Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960).
(Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960).
Opracował
Agnieszka Miszczuk
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Agnieszka Miszczuk
Data sporządzenia
czwartek, 3 wrz 2015 19:51
Data zatwierdzenia
czwartek, 4 wrz 2003 16:09