BIP Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida

Biuletyn Informacji Publicznej

Wydanie dowodu osobistego w przypadku upływu terminu jego ważności.

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie –Referat Organizacyjny – pokój nr 6.

Wymagane dokumenty

1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu,
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy pół profil, odkryte lewe ucho ),
3. Dokument stwierdzający tożsamość podlegający wymianie,
4. Zameldowanie na pobyt stały na terenie gminy Ruciane-Nida.

Opłaty:

Od dnia 01.01.2010 r. znosi się opłatę za wyrobienie dowodu osobistego, zgodnie z ustawą
z dnia 9 stycznia 2009 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
(Dz. U. z 2009 r. Nr 39, poz. 306).

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Wydanie dowodu tożsamości – 1 miesiąc

Inne wskazówki, uwagi:

Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych
(Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960).

Opracował

Agnieszka Miszczuk

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Agnieszka Miszczuk

Data sporządzenia

czwartek, 3 wrz 2015 19:51

Data zatwierdzenia

czwartek, 4 wrz 2003 16:09
Data dodania: czwartek, 3 wrz 2015 19:51
Data upublicznienia: czwartek, 4 wrz 2003 16:09
Data przejścia do archiwum: wtorek, 26 sty 2016 07:33
Opublikował(a): Agnieszka Miszczuk
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 3467 razy
Ilość edycji: 3