Wydanie dowodu osobistego w przypadku zniszczenia
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie – Referat Organizacyjny , pokój nr 6.
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu,
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy pół profil, odkryte lewe ucho ),
3. Zameldowanie na pobyt stały na terenie miasta i gminy Ruciane-Nida.
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy pół profil, odkryte lewe ucho ),
3. Zameldowanie na pobyt stały na terenie miasta i gminy Ruciane-Nida.
Opłaty:
Od dnia 01.01.2010 r. znosi się opłatę za wyrobienie dowodu osobistego, zgodnie z ustawą
z dnia 9 stycznia 2009 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
(Dz. U. z 2009 r. Nr 39, poz. 306).
z dnia 9 stycznia 2009 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
(Dz. U. z 2009 r. Nr 39, poz. 306).
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Wydanie dowodu tożsamości – 1 miesiąc
Inne wskazówki, uwagi:
Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych
(Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960)
(Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960)
Opracował
Agnieszka Miszczuk
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Agnieszka Miszczuk
Data sporządzenia
czwartek, 3 wrz 2015 19:57
Data zatwierdzenia
czwartek, 4 wrz 2003 16:11