BIP Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida

Biuletyn Informacji Publicznej

ST. DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

ZAKRES CZYNNOŚCI

Do zakresu czynności pracownika zatrudnionego na w/w stanowisku należy: 

  1. Odbieranie z Urzędu Pocztowego oraz ewidencjonowanie otrzymanej korespondencji (prowadzenie w tym zakresie odpowiednich rejestrów).
  2. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
  3. Obsługa centrali telefonicznej.
  4. Prowadzenie książki kontroli.
  5. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych pracowników.
  6. Prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych w celach prywatnych.
  7. Rozliczanie czasu pracy pracowników oraz spraw z zakresu urlopu pracowników w ramach prowadzonych list obecności i przekazywanie ich na stanowisko ds. kadr.
  8. Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza Miasta i Gminy Ruciane – Nida.
  9. Wysyłanie korespondencji Burmistrza Miasta i Gminy Ruciane – Nida.
  10. Wykonywanie innych doraźnych czynności zleconych przez Burmistrza i Sekretarza Gminy.
Data powstania: poniedziałek, 10 sie 2015 14:10
Data opublikowania: poniedziałek, 10 sie 2015 14:12
Opublikował(a): Grzegorz Albin
Zaakceptował(a): Grzegorz Albin
Artykuł był czytany: 4492 razy