ST. DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
ZAKRES CZYNNOŚCI
Do zakresu czynności pracownika zatrudnionego na w/w stanowisku należy:
- Odbieranie z Urzędu Pocztowego oraz ewidencjonowanie otrzymanej korespondencji (prowadzenie w tym zakresie odpowiednich rejestrów).
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
- Obsługa centrali telefonicznej.
- Prowadzenie książki kontroli.
- Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych pracowników.
- Prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych w celach prywatnych.
- Rozliczanie czasu pracy pracowników oraz spraw z zakresu urlopu pracowników w ramach prowadzonych list obecności i przekazywanie ich na stanowisko ds. kadr.
- Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza Miasta i Gminy Ruciane – Nida.
- Wysyłanie korespondencji Burmistrza Miasta i Gminy Ruciane – Nida.
- Wykonywanie innych doraźnych czynności zleconych przez Burmistrza i Sekretarza Gminy.