ST. DS. PROMOCJI TURYSTYCZNEJ I GOSPODARCZEJ GMINY
ZAKRES CZYNNOŚCI
Do zakresu czynności pracownika zatrudnionego na w/w stanowisku należy:
- Medialna obsługa urzędu, przegląd prasy i archiwizacja najważniejszych materiałów prasowych dotyczących gminy, nadzór nad przepływem informacji przekazywanych środkom masowego przekazu przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida oraz gminne jednostki organizacyjne, koordynacja pod kątem medialnym spotkań, imprez i uroczystości gminnych.
- Prowadzenie spraw w zakresie współpracy partnerskiej gminy.
- Zamawianie artykułów reklamowych i materiałów promocyjnych.
- Prowadzenie ewidencji (przychód, rozchód) zakupionych artykułów i materiałów.
- Współudział w opracowaniu programów i strategii rozwoju gminy.
- Współpraca z lokalną Organizacją Turystyczną, której gmina jest członkiem.
- Współudział w zakresie rozwoju kultury na terenie gminy.
- Tworzenie strony internetowej gminy (zamieszczanie na bieżąco wszystkich informacji, artykułów, wywiadów itp.).
- Tworzenie materiałów promocyjnych.
- Redagowanie wydawnictw gminnych.
- Prowadzenie wszelkich spraw związanych z promocją gospodarczą gminy.
- Udzielanie informacji publicznej oraz prowadzenie spraw związanych z petycjami.
- Prowadzenie spraw związanych z patronatem.
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją uroczystości na terenie gminy, w tym dokonywanie wymaganych uzgodnień.
- Nadzór nad animatorami sportu.