Fundusz sołecki - Informacje
Zapraszamy do zapoznania się z dokumentami dotyczącymi Funduszu Sołeckiego.
Wniosek musi być uchwalony przez Zebranie Wiejskie z inicjatywy Sołtysa, Rady Sołeckiej lub 15 pełnoletnich mieszkańców danego Sołectwa. Ponadto we wniosku należy ująć kalkulację kosztów (koszt wskazanych przedsięwzięć nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych w ramach funduszu sołeckiego).
Wniosek powinien także posiadać uzasadnienie oraz wszystkie niezbędne załączniki.
Pliki do pobrania:
- Uchwała z zebrania wiejskiego (doc) 5 wrz 2023 14:45 0,04 MB
- Wniosek zmieniający (docx) 5 wrz 2023 14:45 0,02 MB
- Zaproszenie na zebranie (doc) 5 wrz 2023 14:45 0,03 MB
- Przykładowy protokół z zebrania wiejskiego (doc) 5 wrz 2023 14:45 0,04 MB
- Karta przedsięwzięcia (doc) 5 wrz 2023 14:45 0,04 MB
- Wniosek (docx) 5 wrz 2023 14:45 0,02 MB
- Lista obecności/ RODO (docx) 5 wrz 2023 14:45 0,02 MB
- Ponowny wniosek w sprawie przyznania środków z FS do Rady Miejskiej.docx (docx) 28 wrz 2023 08:56 0,02 MB
- Protokół i lista obecności z Zebrania Wiejskiego w sprawie ponownego uchwalenia wniosku.docx (docx) 28 wrz 2023 08:57 0,02 MB
- Uchwała Zebrania Wiejskiego Sołectwa w sprawie ponownego uchwalenia wniosku o przyznanie środków z funduszu sołeckiego.docx (docx) 28 wrz 2023 08:57 0,02 MB