Fundusz sołecki - Informacje
Zapraszamy do zapoznania się z dokumentami dotyczącymi Funduszu Sołeckiego.
Wniosek musi być uchwalony przez Zebranie Wiejskie z inicjatywy Sołtysa, Rady Sołeckiej lub 15 pełnoletnich mieszkańców danego Sołectwa. Ponadto we wniosku należy ująć kalkulację kosztów (koszt wskazanych przedsięwzięć nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych w ramach funduszu sołeckiego).
Wniosek powinien także posiadać uzasadnienie oraz wszystkie niezbędne załączniki.
Pliki do pobrania:
-
Uchwała z zebrania wiejskiego (doc)
5 wrz 2023 14:45
0,04 MB
-
Wniosek zmieniający (docx)
5 wrz 2023 14:45
0,02 MB
-
Zaproszenie na zebranie (doc)
5 wrz 2023 14:45
0,03 MB
-
Przykładowy protokół z zebrania wiejskiego (doc)
5 wrz 2023 14:45
0,04 MB
-
Karta przedsięwzięcia (doc)
5 wrz 2023 14:45
0,04 MB
-
Wniosek (docx)
5 wrz 2023 14:45
0,02 MB
-
Lista obecności/ RODO (docx)
5 wrz 2023 14:45
0,02 MB
-
Ponowny wniosek w sprawie przyznania środków z FS do Rady Miejskiej.docx (docx)
28 wrz 2023 08:56
0,02 MB
-
Protokół i lista obecności z Zebrania Wiejskiego w sprawie ponownego uchwalenia wniosku.docx (docx)
28 wrz 2023 08:57
0,02 MB
-
Uchwała Zebrania Wiejskiego Sołectwa w sprawie ponownego uchwalenia wniosku o przyznanie środków z funduszu sołeckiego.docx (docx)
28 wrz 2023 08:57
0,02 MB