ST. DS. OBSŁUGI BIURA RADY
ZAKRES CZYNNOŚCI
Do zakresu czynności pracownika zatrudnionego na w/w stanowisku należy:
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Rady Miejskiej, a w szczególności:
- Przygotowanie i obsługa techniczna sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń komisji stałych
- Prowadzenie ewidencji uchwał Rady Miejskiej, interpelacji i wniosków radnych, rejestru skarg i wniosków oraz przekazywanie podjętych uchwał osobom odpowiedzialnym za ich realizację oraz organom nadzoru
- Spraw osobowych radnych
- Archiwizowanie dokumentów Rady i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.
- Przygotowanie i obsługa techniczna zebrań sołeckich w sprawie wyboru sołtysów i rad sołeckich oraz zebrań osiedlowych w sprawie wyboru Przewodniczących i członków Zarządu Osiedli
- Prowadzenie archiwum Zakładu Płyt Pilśniowych i Wiórowych w Rucianem - Nidzie.
- Prowadzenie archiwum urzędu, w tym w szczególności:
a) prowadzenie czynności związanych z porządkowaniem i utrzymaniem archiwum urzędu;
b) współpraca z archiwum państwowym;
c) prowadzenie czynności związanych z brakowaniem akt.