BIP Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 13/2025 Burmistrza Miasta i Gminy Ruciane-Nida

z dnia: 4 lutego 2025 r.
w sprawie: wprowadzenia Procedury obsługi osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta i Gminy Ruciane – Nida

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 w związku z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.),  art. 3 pkt 1, art. 4 ust. 2 oraz art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 ze zm.), zarządza się, co następuje:

§1.

Wprowadza się Procedurę obsługi osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta i Gminy Ruciane-Nida.

§2.

Procedura, o której mowa w §1, stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§3.

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się koordynatorowi do spraw dostępności w Urzędzie Miasta i Gminy Ruciane-Nida.

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

/-/ Piotr Feliński

                                                                                                                  Burmistrz Miasta i Gminy Ruciane - Nida

Pliki do pobrania:
Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 6 lut 2025 09:42
Opublikował(a): Agnieszka Olszak
Zaakceptował(a): Agnieszka Olszak
Artykuł był czytany: 93 razy