ZAWIADOMIENIE O V SESJI RADY MIEJSKIEJ
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (DZ.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że dnia 28 lutego 2011 r. (poniedziałek) o godzinie 16:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Rucianem - Nidzie odbędzie się V sesja Rady Miejskiej Ruciane - Nida.
-
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad.
- Wybór sekretarza obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie i podpisanie protokołu z IV sesji Rady Miejskiej Ruciane - Nida z dnia 26 stycznia 2011 r.
- Odpowiedź na wnioski i interpelacje radnych zgłoszone na IV sesji Rady miejskiej Ruciane - Nida w dniu 26 stycznia 2011 r.
- Sprawozdanie Burmistrza MiG Ruciane - Nida z działalności między sesjami.
- Budżet Gminy na 2011 rok:
- odczytanie projektu uchwały budżetowej,
- odczytanie opinii poszczególnych komisji Rady,
- odczytanie opinii w sprawie projektu budżetu przez przewodniczącego Komisji Ekonomiczno - Gospodarczej,
- odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o projekcie uchwały budżetowej oraz o prognozie długu,
- dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,
- głosowanie nad uchwałą budżetową.
- Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w następujących sprawach:
- odwołania Skarbnika Gminy,
- Programu Współpracy Gminy Ruciane - Nida z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2011 - 2013,
- gospodarki gruntami.
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
A. CZĘŚĆ ORGANIZACYJNA:
B. CZĘŚĆ SPRAWOZDAWCZO - INFORMACYJNA
C. CZĘŚĆ UCHWAŁODAWCZA
D. STATUTOWE ELEMENTY OBRAD:
Przewodniczący Rady Miejskiej
Ruciane - Nida
Waldemar Kukiełko
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym - pracodawca zobowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów Gminy.
Niniejsze zawiadomienie stanowi zarazem zaproszenie mieszkańców Gminy Ruciane - Nida do uczestnictwa w obradach.