Ogłoszenie o naborze na stanowisko Sekretarza Gminy Ruciane-Nida
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Burmistrz Miasta i Gminy Ruciane-Nida ogłasza nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Ruciane-Nida w Urzędzie Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
I. Wymagania niezbędne:
w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida, Al. Wczasów 4 (sekretariat) osobiście lub pocztą z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy”,
w terminie do dnia 29.02.2012 r. do godz. 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.ruciane-nida.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane prawnicze lub administracyjne;
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.08.223.1458ze zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w tych jednostkach;
- wiedza w zakresie przepisów dotyczących:
- funkcjonowania administracji samorządowej,
- procedur administracyjnych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania;
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;
- zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji.
- znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
- znajomość struktury organizacyjnej Gminy
- doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
- samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
- biegła znajomość obsługi komputera.
- kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego;
- nadzór nad właściwą organizacją pracy oraz sprawnym funkcjonowaniem Urzędu;
- prowadzenie rejestru instytucji kultury funkcjonujących w gminie;
- współpraca z Radą Miejską i jej Komisjami;
- przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących racjonalizacji i usprawnienia pracy Urzędu;
- koordynacja i nadzór nad przeprowadzaniem oceny okresowej pracowników;
- tworzenie planów dotyczących podnoszenia kwalifikacji pracowników;
- nadzór nad realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej;
- nadzór nad realizacją zleconych zadań statystycznych.
- list motywacyjny;
- życiorys - curriculum vitae z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- kserokopia dowodu osobistego;
- kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopia świadectw pracy oraz referencji;
- oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona będzie zobowiązana do dostarczenia w ciągu 2 tygodni od dnia zawarcia umowy dokument potwierdzający w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o uzyskanych karach porządkowych lub ich braku (w przeciągu ostatniego roku) w poprzednich miejscach pracy;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku Sekretarza w Urzędzie Miasta i Gminy; (w przypadku posiadania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – kserokopia niniejszego orzeczenia).
- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida, Al. Wczasów 4 (sekretariat) osobiście lub pocztą z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy”,
w terminie do dnia 29.02.2012 r. do godz. 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- I etap - ocena formalna złożonych dokumentów,
- II etap - rozmowa kwalifikacyjna
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.ruciane-nida.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
/-/Zbigniew Janusz Opalach |