OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na świadczenie usług w zakresie wyłapywania bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu Miasta i Gminy Ruciane-Nida oraz ich utrzymania
Burmistrz Miasta i Gminy Ruciane-Nida, iż w dniu 8 marca 2012 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 71392-2012 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług w zakresie wyłapywania bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu Miasta i Gminy Ruciane-Nida oraz ich utrzymania. Zgodnie z art. 42 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Termin składania ofert - 16 marca 2012 r., godz. 09:30.
Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej, która dostępna jest w formie papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie, pokoju nr 22
W zakresie przedmiotu zamówienia należy kontaktować się z Panią Katarzyną Pietruszka – referentem UMiG – tel.. 087 425 44 40.
W zakresie procedury zamówienia należy kontaktować się z Panem Jerzym Waszkiewicz – inspektorem UMiG – tel. 087 425 44 40
Termin składania ofert - 16 marca 2012 r., godz. 09:30.
Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej, która dostępna jest w formie papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie, pokoju nr 22
W zakresie przedmiotu zamówienia należy kontaktować się z Panią Katarzyną Pietruszka – referentem UMiG – tel.. 087 425 44 40.
W zakresie procedury zamówienia należy kontaktować się z Panem Jerzym Waszkiewicz – inspektorem UMiG – tel. 087 425 44 40
Pliki do pobrania:
- ogłoszenie o zamówieniu (pdf) 8 mar 2012 09:41 2,8 MB
- SIWZ (pdf) 8 mar 2012 09:38 6,12 MB
- zał. nr 1 - formularz ofertowy (doc) 7 mar 2012 12:01 0,03 MB
- zał. nr 2, 2a - oświadczenia (doc) 7 mar 2012 12:02 0,03 MB
- zał. nr 3 - wykaz sprzętu (doc) 7 mar 2012 12:02 0,03 MB
- zał. nr 4 - wzór umowy (doc) 8 mar 2012 09:52 0,05 MB