OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Wiadomość przeniesiona do archiwum
„Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Ruciane-Nida”
Burmistrz Miasta i Gminy Ruciane-Nida informuje, iż w dniu 22 listopada 2012 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 465918-2012 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na dostawę pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Ruciane-Nida. Zgodnie z art. 42 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Termin składania ofert – 03 grudnia 2012 r. godz. 09:30.
Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektroniczne, która dostępna jest w formie papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie, pokoju nr 22
W zakresie przedmiotu zamówienia należy kontaktować się z Panią Mariolą Kowalską – Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 1 w Rucianem-Nidzie – tel.. 087 423 10 73.
W zakresie procedury zamówienia należy kontaktować się z Panem Jerzym Waszkiewicz – inspektorem UMiG – tel. 087 425 44 40
Termin składania ofert – 03 grudnia 2012 r. godz. 09:30.
Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektroniczne, która dostępna jest w formie papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie, pokoju nr 22
W zakresie przedmiotu zamówienia należy kontaktować się z Panią Mariolą Kowalską – Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 1 w Rucianem-Nidzie – tel.. 087 423 10 73.
W zakresie procedury zamówienia należy kontaktować się z Panem Jerzym Waszkiewicz – inspektorem UMiG – tel. 087 425 44 40
Pliki do pobrania:
- ogłoszenie o zamówieniu (pdf) 22 lis 2012 11:44 2,96 MB
- SIWZ (pdf) 22 lis 2012 11:45 5,64 MB
- zał. nr 1 - formularz ofertowy (doc) 21 lis 2012 14:17 0,18 MB
- zał. nr 2, 2a - oświadczenia (doc) 21 lis 2012 14:18 0,17 MB
- zał. nr 3 - opis przedmiotu zamówienia, wykaz pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego (doc) 21 lis 2012 14:23 0,78 MB
- zał. nr 4 - wzory umów (doc) 21 lis 2012 14:25 0,23 MB