Odpowiedź na zapytanie wraz ze zmianą treści SIWZ
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie.
Do Zamawiającego w dniu 19 marca 2013 r. wpłynęła prośba o wyjaśnienie treści SIWZ Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 204 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm) przekazuje treść zapytania wraz z wyjaśnieniami:
Ad. 1.
Zamawiający nie będzie dokonywał zmian ilościowych w formularzu cenowym – zał. Nr 3 do SIWZ.
Wykonawca przy wyliczeniu ceny oferty jest zobowiązany wyliczyć cenę usług w zakresie ilościowym określonym przez Zamawiającego.
Ad. 2
Zamawiający nie będzie wykreślał zapisów dotyczących podwykonawców.
Ad. 3
Zgodnie z treścią niniejszego zapytania, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia w zał. Nr 5 do SIWZ – wzorze umowy zapis § 2 ust. 10, który otrzymuje brzmienie:
„Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści uzgodnionej, obowiązującej u Wykonawcy”.
Zamawiający informuje, że w związku ze zmianą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert, który upływa z dniem 28 marca 2013 r. o godz. 9:30.
Informacja o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi integralną część tej specyfikacji.
Zamawiający, jak i Wykonawcy, są związani niniejszą zmianą oraz wyjaśnieniem w równym stopniu, jak treścią SIWZ.
Załączniki::
1) treść zapytania
Ad. 1.
Zamawiający nie będzie dokonywał zmian ilościowych w formularzu cenowym – zał. Nr 3 do SIWZ.
Wykonawca przy wyliczeniu ceny oferty jest zobowiązany wyliczyć cenę usług w zakresie ilościowym określonym przez Zamawiającego.
Ad. 2
Zamawiający nie będzie wykreślał zapisów dotyczących podwykonawców.
Ad. 3
Zgodnie z treścią niniejszego zapytania, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia w zał. Nr 5 do SIWZ – wzorze umowy zapis § 2 ust. 10, który otrzymuje brzmienie:
„Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści uzgodnionej, obowiązującej u Wykonawcy”.
Zamawiający informuje, że w związku ze zmianą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert, który upływa z dniem 28 marca 2013 r. o godz. 9:30.
Informacja o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi integralną część tej specyfikacji.
Zamawiający, jak i Wykonawcy, są związani niniejszą zmianą oraz wyjaśnieniem w równym stopniu, jak treścią SIWZ.
Załączniki::
1) treść zapytania
Pliki do pobrania:
- treść zapytania (pdf) 20 mar 2013 11:39 0,36 MB