ZAPYTANIE CENOWE
Zapytanie cenowe
na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa wodociągu na osiedlu Ruciane”
Gmina Ruciane - Nida zaprasza do złożenia oferty na:
1. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa wodociągu na osiedlu Ruciane””
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa wodociągu na osiedlu Ruciane””:
- długość sieci wodociągowej bez przyłączy – ok. 7km,
- ilość przyłączy – ok. 150,
- planowany wodociąg krzyżuje się z terenami PKP, GDDKiA oraz drogą wojewódzką i drogami powiatowymi,
- zasilanie z istniejących stacji uzdatniania wody: Nida oraz Ukta.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca dostarczy dokumentacje projektową w/w zadania oraz mapy do celów projektowych w ilości określonej w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Do wykonawcy należy również dokonanie wszelkich uzgodnień dotyczących przedmiotu zamówienia.
Gmina Ruciane – Nida na podstawie koncepcji złożonej przez wykonawcę wystąpi o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla powyższego zadania.
3. Istotne warunki zamówienia:
Oferenci ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do udokumentowania doświadczenia. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga przedstawienia dowodów potwierdzających należyte wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na sporządzeniu dokumentacji projektowej sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 7km, w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz wykonanych usług należy podać w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z referencjami, opiniami potwierdzającymi należyte wykonanie. Do oferty należy dołączyć uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby budowlanej osób przewidzianych do realizacji zadania.
2. Termin wykonania zamówienia:
1) koncepcja w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
2) dokumentacja projektowa w terminie do dnia 30 czerwca 2017r.
3. Sposób, miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 lipca 2016r. do godz. 1230. w Urzędzie Miasta i Gminy w Rucianem – Nidzie Al. Wczasów 4, 12-220 Ruciane- Nida, Sekretariat pok. nr 15.
- w przypadku składania oferty poczta tradycyjną ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wykonanie dokumentacji projektowejprzebudowy wodociągu na osiedlu Ruciane”
- Za złożenie oferty przyjmuje się również przesłanie jej faksem 87/ 425 44 56 lub e-mailem ( umig@ruciane-nida.pl), wówczas za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
- Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym powyżej terminie zostaną odrzucone i nie będą oceniane.
- W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od każdego oferenta dodatkowych informacji i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 lipca 2016 o godz. 1300.
5. Warunki płatności:
Warunki płatności: zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
1. Artur Chudzik – kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta i Gminy Ruciane – Nida, tel. 87/ 425 44 38; e-mail: artur.chudzik@ruciane-nida.pl
2. Agnieszka Kręciewska – inspektor Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta i Gminy Ruciane – Nida, tel. 87/ 425 44 38; e-mail: agnieszka.kreciewska@ruciane-nida.pl.
7. Kryterium wyboru oferty:
- 100% cena brutto oferty.
- Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie związane z wykonaniem zamówienia.
- Wykonawca nie będzie miał prawa żądać podwyższenia wynagrodzenia, nawet, gdy w chwili zawierania umowy nie można było prawidłowo przewidzieć i ocenić rozmiaru i kosztów prac.
- Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
- Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków zostaną odrzucone.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) wobec zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
Załączniki:
- Druk oferty
- Wykaz usług
- Projekt umowy
- Plan sytuacyjny
- Załącznik nr 1 -druk oferty.doc (doc) 8 lip 2016 14:27 0,03 MB
- Załącznik nr 2 -wykaz usług.doc (doc) 8 lip 2016 14:27 0,03 MB
- Załącznik nr 3 - projekt umowy .doc (doc) 8 lip 2016 14:28 0,05 MB
- Załącznik nr 4 -plan sytuacyjny .pdf (pdf) 8 lip 2016 14:28 0,77 MB