ZMIANA TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego średniego z funkcją do ratownictwa chemicznego dla OSP w Gminie Ruciane-Nida
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) dokonał następujących zmian w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ:
1) zmiana w Rozdziale III SIWZ na następującą:
„ 9. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Pzp) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).”
2) zmiana w Rozdziale III SIWZ poprzez dodanie tekstu:
„4. Zgodnie z treścią art. 36 ust. 2 pkt 9 Pzp, w związku z art. 29 ust. 4 Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnić co najmniej jedną osobę niepełnosprawną (na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy - Kodeks pracy), o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., poz. 721, z późn. zm.).
- Zatrudnienie osoby, o której mowa w pkt 1 przy realizacji przedmiotu zamówienia powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia w/w osoby przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia w zakresie rzeczywistego udziału osoby niepełnosprawnej przy wykonaniu zamówienia, w szczególności poprzez żądanie od Wykonawcy dowodów potwierdzających zatrudnienie oraz niepełnosprawność osoby niepełnosprawnej, dodatkowych informacji lub weryfikacji tożsamości osoby zatrudnionej.
- W celu udokumentowania zatrudnienia osoby niepełnosprawnej Wykonawca będzie zobowiązany:
1) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawić Zamawiającemu kopię dowodu zatrudnienia osoby niepełnosprawnej (umowa) oraz dokumenty potwierdzające niepełnosprawność tej osoby (dokumenty winny być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
2) w trakcie trwania umowy niezwłocznie informować Zamawiającego
o ewentualnych zmianach w zatrudnianiu osoby niepełnosprawnej, przedkładając dokumenty jak w ust. 1)
o ewentualnych zmianach w zatrudnianiu osoby niepełnosprawnej, przedkładając dokumenty jak w ust. 1)
- Sankcje z tytułu nie spełnienia w/w wymagań zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.”
3) zmiana w Rozdziale XI SIWZ na następującą:
„1. Ofertę na wykonanie ww. zamówienia należy umieścić w zamkniętej kopercie, która będzie zaadresowana do Zamawiającego na adres podany na wstępie oraz będzie posiadać oznaczenie: „ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO ŚREDNIEGO Z FUNKCJĄ DO RATOWNICTWA CHEMICZNEGO DLA OSP W GMINIE RUCIANE-NIDA” oraz „Nie otwierać przed 2017.02.01 godz. 1000”.
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy Ruciane-Nida, 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów 4, pokój nr 15 (sekretariat) nie później niż do dnia 01.02.2017 r. do godz. 0930 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego).
- Na kopercie należy umieścić również nazwę i adres Wykonawcy.
- Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym wyżej terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwarcia.
- Wykonawca może dokonać modyfikacji lub wycofać swoją ofertę po jej złożeniu, jeżeli pisemne powiadomienie o tej modyfikacji lub wycofaniu zostanie dostarczone Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
- Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 01.02.2017 r. o godz. 1000 w Urzędzie Miasta i Gminy Ruciane-Nida, 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów 4, pokój nr 4.”
4) zmiana załącznika nr 7 do SIWZ – wzór umowy, który otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej informacji;
Załączniki:
1) załącznik nr 7 do SIWZ – wzór umowy (zmieniony)
Informacja o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego średniego z funkcją do ratownictwa chemicznego dla OSP w Gminie Ruciane-Nida” .
Pliki do pobrania:
- zał. nr 1 - wzór umowy (zmieniony) (doc) 27 sty 2017 11:00 0,11 MB