ZAWIADOMIENIE O SESJI
Porządek obrad:
A. Część organizacyjna:
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie ich prawomocności.
2. Wybór sekretarza obrad.
3. Dokonanie zmian lub uzupełnień w porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu
- z XLV sesji Rady Miejskiej Ruciane-Nida w dniu 27 września 2017 r..
- XII nadzwyczajnej (XLVI kolejnej) sesji Rady Miejskiej Ruciane-Nida w dniu
4 października 2017 r.
5. Odpowiedź na interpelacje radnych zgłoszone na XLV sesji Rady Miejskiej w dniu
27 września 2017 r.
B. Część sprawozdawczo-informacyjna:
6. Sprawozdanie Burmistrza MiG Ruciane-Nida z działalności między sesjami.
7. Informacja:
-
Przewodniczącego Rady Miejskiej o oświadczeniach majątkowych złożonych
przez radnych i Burmistrza MiG za 2016 rok,
-
Burmistrza Miasta i Gminy o oświadczeniach majątkowych złożonych przez Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza MiG oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
za 2016 rok.
C. Część uchwałodawcza :
8. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w następujących sprawach:
1) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Ruciane-Nida na lata 2017-2025,
2) dokonania zmian w budżecie Gminy na 2017 r.,
3) przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
wsi Karwica – kompleks VI,
4) gospodarki gruntami i nieruchomościami.
D. Statutowe elementy obrad:
9. Interpelacje radnych.
10. Wnioski i zapytania radnych.
11. Wolne wnioski i zapytania mieszkańców.
12. Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.
13. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Ruciane-Nida
/-/ Bogdan Słabek
Niniejsze zawiadomienie stanowi zarazem zaproszenie mieszkańców Gminy Ruciane-Nida do uczestnictwa w obradach.