KIEROWNIK REFERATU
ZAKRES CZYNNOŚCI
Do zakresu czynności pracownika zatrudnionego na w/w stanowisku należy:
- Rozdzielanie zadań stosownie do zakresów czynności pracowników, czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań.
- Zapewnienie należytej organizacji pracy oraz prawidłowego obiegu dokumentów w Referacie, kontrola dyscypliny oraz innych zagadnień w ramach kontroli wewnętrznej.
- Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej dotyczącej między innymi organizacji pracy na stanowisku, realizacji przydzielonych do wykonywania zadań, terminowości i przestrzegania zasad zgodności z prawem załatwianych przez pracowników urzędu spraw indywidualnych, dyscypliny pracy.
- Nadzór nad przygotowaniem materiałów dla Rady i jej komisji, w tym projektów uchwał.
- Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i innych tajemnic.
- Podejmowanie wszelkich działań związanych z ochroną danych osobowych, w tym wypełnianie zadań określonych w przepisach ogólnych o ochronie danych osobowych oraz w instrukcji ustalonej zarządzeniem Burmistrza w zakresie zabezpieczenia dokumentów zawierających dane osobowe.
- Sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
- Przedstawianie projektów zakresów obowiązków podległych pracowników do akceptacji Sekretarzowi i do zatwierdzenia Burmistrzowi.
- Przekładanie Sekretarzowi propozycji dotyczących usprawniania pracy Urzędu.