Zapytanie ofertowe
Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę produktów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. K.I. Gałczyńskiego w Rucianem-Nidzie
I. Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 2 im. K.I. Gałczyńskiego w Rucianem-Nidzie, ul. Mazurska 15, 12-220 Ruciane – Nida, przyjmuje oferty na dostawę żywności do stołówki na 2021r.
II. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.
III. Przedmiot zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej mieszczącej się w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rucianem-Nidzie, ul. Mazurska 15, z podziałem na 4 zadania:
Zadanie 1: Dostawa produktów spożywczych, przypraw i przetworów.
Zadanie 2: Dostawa warzyw i owoców.
Zadanie 3: Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych.
Zadanie 4: Dostawa mrożonek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe w załącznikach.
3. Oferty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rucianem-Nidzie, przesłać pocztą lub na adres mailowy sp_2@wp.pl w terminie od 14 grudnia 2020 r. do 21 grudnia 2020 r., do godziny 14.00. W przypadku przesłania dokumentacji drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.
IV. Kryteria oceny ofert:
- towar wysokiej jakości
- długotrwały okres produktów do spożycia
- cena brutto
V. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego sekretariat szkoły, w dniu 22.12.2020 r. o godz. 13.00
VI. Informacja w zakresie realizacji zamówienia
Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udziela: Pani Anita Małż, tel. 87 42 31 073, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-14.00.
Szczegółowe informacje wraz z formularzem ofertowym i wzorem umowy znajdują się w załączniku.
- Treść zapytania (docx) 11 gru 2020 10:20 0,04 MB