Ogłoszenie II publicznego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż płyt drogowych
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 w związku z art. 33 ust. 1 i 3 z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2023r., poz. 40 z późn. zm. ), ogłaszam II publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż płyt drogowych stanowiących własność Gminy Ruciane-Nida
- Przedmiotem sprzedaży są płyty drogowe stanowiące własność Gminy Ruciane-Nida:
Opis przedmiotu sprzedaży:
Płyty drogowe o wymiarach 130x300cm w ilości 146 sztuk.
Płyty drogowe o wymiarach 100x300cm w ilości 611 sztuk.
Płyty betonowe, pojedynczo zbrojone. Część płyt nie posiada uchwytów transportowych. Cześć płyt posiada ubytki na obrzeżach.
- Szczegółowy opis przedmiotu sprzedaż znajduje się w regulaminie przetargu.
Cena wywoławcza 104 250,00 zł netto (słownie: sto cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 gr), wadium 10 500,00 zł.
II publiczny przetarg ustny nieograniczony zostanie przeprowadzony w dniu 29 lipca 2024 roku, o godzinie 11:00, w sali nr 4 budynku Urzędu Miasta i Gminy Ruciane -Nida, Al. Wczasów 4.
- W przetargu biorą udział osoby, które wpłacą wadium w pieniądzu, w wysokości podanej jak wyżej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 lipca 2024 roku włącznie, na konto Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida nr 19 9364 0000 2001 0000 0071 0005 w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym Oddział Ruciane - Nida. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto urzędu. W tytule przelewu należy wpisać ,,Wadium na zakup płyt drogowych”.
- Przed przystąpieniem do przetargu uczestnik musi się zapoznać z regulaminem przetargu.
- Płyty drogowe będące przedmiotem przetargu można oglądać w miejscu jego składowania – Ruciane-Nida ul. Leśna 10.
- Przetarg zostanie przeprowadzony w oparciu o Regulamin w sprawie szczegółowych zasad przeprowadzenia przetargu na sprzedaż płyt drogowych, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia.
- Warunki przetargu:
- Uczestnictwo w przetargu:
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne.
Uczestnicy przetargu winni legitymować się dowodem osobistym lub innym dokumentem tożsamości.
Uczestnicy biorą udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika. W przypadku, gdy uczestnika przetargu będzie reprezentował pełnomocnik, wymagane jest pełnomocnictwo notarialne, w zakresie wymaganym do uczestnictwa w przetargu.
Spółki lub firmy przystępujące do przetargu zobowiązane są do przedłożenia aktualnego wypisu z odpowiedniego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej wraz z ważnymi pełnomocnictwami.
- Warunkiem udziału w sprzedaży będzie wpłata wadium w terminie określonym w ogłoszeniu o przetargu. W tytule przelewu należy wpisać ,,Wadium na zakup płyt drogowych”. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto urzędu.
- Osoby, które wpłaca wadium po terminie nie zostaną dopuszczone do udziału w przetargu.
- Nabywcą płyt drogowych zostanie osoba, która zaoferowała najwyższą cenę netto.
- Przed przystąpieniem do przetargu uczestnik przetargu składa oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu i nie wnosi zastrzeżeń do sposobu przeprowadzenia przetargu, stanowiące załącznik nr 3 do przetargu.
- Sprzedaż podlega opodatkowaniu według stawki 23% podatku VAT. Cena nabycia ustalona w drodze licytacji (licytacja odbywa się w kwocie netto) wraz z należnym podatkiem VAT podlega zapłacie jednorazowej.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty sprzedający zawiadamia pisemnie lub ustnie kupującego o terminie i miejscu podpisania umowy sprzedaży
- Kupujący wygrywający przetarg zobowiązany jest podpisać umowę sprzedaży, której wzór stanowi załącznik nr 2.
- Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg zalicza się na poczet ceny nabycia. Pozostałym osobom wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zamknięciu lub odwołaniu przetargu. Wadium przepada w razie uchylenia się uczestnika, który wygrał przetarg od nabycia przedmiotu przetargu.
- Organizator może unieważnić przetarg jeżeli uzna, że zostały naruszone zasady określone w niniejszym regulaminie oraz gdy z innych przyczyn umowa nie może dojść do skutku.
- Bliższych informacji można zasięgnąć w Urzędzie Miasta i Gminy Ruciane - Nida, Al. Wczasów 4, pokój nr 21, tel. 0/87/4254438.
- Podano do publicznej wiadomości: od dnia 12 lipca 2024 r. do dnia 26 lipca 2024r.
- Załączniki stanowiące integralną cześć ogłoszenia o przetargu na sprzedaż płyt drogowych:
- Regulamin w sprawie szczegółowych zasad przeprowadzania przetargu na sprzedaż płyt drogowych – załącznik nr 1;
- Projekt umowy – załącznik nr 2;
- Wzór oświadczenia osoby przystępującej do przetargu – załącznik nr 3.
- Zalacznik_nr_1_-_Regulamin.pdf (pdf) 12 lip 2024 08:48 0,21 MB
- Zalacznik_nr_2_-_projekt_umowy.pdf (pdf) 12 lip 2024 08:48 0,14 MB
- Zalacznik_nr_3_-_oswiadczenie.pdf (pdf) 12 lip 2024 08:48 0,21 MB