STANOWISKO DS. ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
Do zakresu czynności pracownika zatrudnionego na w/w stanowisku należy:
1. Prowadzenie archiwum zakładowego oraz archiwum dla dokumentacji w postaci elektronicznej wersji EZD lub jego module.
2. Przejmowanie dokumentacji.
3. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji.
4. Przeprowadzenie skontrum dokumentacji oraz porządkowanie przechowywanej dokumentacji z lat wcześniejszych.
5. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.
6. Wycofywanie dokumentacji ze stanem archiwum zakładowego w przypadku wznowienia ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej.
7. Przeprowadzenie kwerend archiwalnych, w celu poszukiwania w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów.
8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu.
9. Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego.
10. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum.
11. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją oraz pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych, niezależnie od tego czy dokumentowanie przebiegu załatwienia
i rozstrzygania spraw przebiegało w systemie EZD czy w systemie tradycyjnym.